eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo[CRP] Buspasy a równoprawne traktowanie obywateliRe: [CRP] Buspasy a równoprawne traktowanie obywateli
  • Data: 2012-05-17 18:19:07
    Temat: Re: [CRP] Buspasy a równoprawne traktowanie obywateli
    Od: Shrek <u...@d...invalid> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 2012-05-17 18:04, Cavallino wrote:

    >> Bo są lepszym rozwiązanem jeśli chodzi o przepustowość.
    >
    > A od kiedy przepustowość to najważniejszy cel istnienia świata?

    Od razu świata. Ale od wtedy gdy przepustowość jest wyczerpana, a z
    jedej strony rzeki na drugą chce się przedostać określona ilość ludzi w
    określonym czasie to właśnie przepustowość staje się niejako
    najważniejsza. O tym, że nie ma fizycznej możliwości żeby każdy
    dojeżdzał do centrum samochodem nie ma już co wspominać, bo miejsce
    konieczne do zaparkowania bryki to mniej więcej dwa razy tyle co miejsce
    na osobę w biurowcu. A biurowce w centrum mają to do siebie, że nie są
    dwa razy głębsze niż wyższe. Wiec dodatkowo autobus ma tą zaletę, że nie
    trzeba go na osiem godzin parkować przed pracą.

    > Podam przykład - niby inteligentna sygnalizacja podwyższa przepustowość
    > danego skrzyżowania, ale za chińskiego boga nie jest to rozwiązanie
    > lepsze od zwykłej zielonej fali.
    > Wręcz przeciwnie - to jest rozwiązanie najgorsze z możliwych, skutkujące
    > czerwoną falą gdzie tylko się da.

    Jak sobie liczysz jedno skrzyżowanie to niewykluczone i prawdopodobne.
    Jednak w miastach z jednym skrzyżowaniem nie ma buspasów.

    Shrek.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1