  • Date: Fri, 18 Mar 2011 13:28:14 +0100
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.pregierz,pl.soc.prawo
    Subject: Re: [CROSS-POST] Sprzedawcę "legalnego" softu

    W dniu 18.03.2011 11:46, Mario pisze:

    > Nabył towar który jest być może niepełnowartościowy gdyż mogą być
    > problemy z jego aktywacją. Sprzedawca zapewne o tym nie poinformował.
    > Gdzie tu widzisz donosicielstwo?

    Odniosłem się ogólnie do donoszenia na "nielegalną", wg. uzurpującego
    sobie uprawnienia do stanowienia prawa Imperium Microsoft, odsprzedaż
    egzemplarzy OEM.

    Generalnie jeśli egzemplarz się po drodze gdzieś nie "rozmnożył" żadnych
    problemów z aktywacją być nie powinno, o ile mikrosyf celowo nie
    wyłączył aktywacji XPków w ogóle (co by dotknęło także tych, co mieli
    dany egzemplarz OEM od samego początku, ale z jakichś powodów musieli
    reinstalować).