  • Data: 2021-01-12 21:31:51
    Temat: Re: COVID podejrzany o zakażenie traktowany jak zakażony
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemek Jedrzejczak" napisał w wiadomości grup
    ooglegroups.com...
    >-- A testowanie personelu to przeciez dyskutowalismy - co 3 dni test
    >PCR ?

    >jesli trzeba czemu nie ?

    W sumie tak ... ale czy 3 dni wystarczy ?

    >wywalono i nadal wywala sie miliony na testowanie ludzi spoza grup
    >ryzyka kiedy trzeba testowac tylko tych ktorzy maja kontakt z 80+

    Czy tak spoza grupy ryzyka ... raczej tych podejrzanych o nosicielstwo
    testowalismy.
    Plus teraz sportowcow :-)

    A grupy ryzyka ... mlodym sie tez zdarzalo zejsc.

    >--Mnie chodzilo tylko o diagnoze - przeszlismy Covid, czy nie
    >przeszlismy

    >imho bez znaczenia,

    Ale ciekawosc meczy :-)

    >spytaj producenta szczepionki czy osoba 2-krotnie zaszczepiona na
    >100% nie zaraza ?

    Chyba za wczesnie pytac - jeszcze nie sa pewni jak dlugo sie odpornosc
    utrzymuje, ani jak czesto wirus mutuje i czy szczepionka obejmie
    mutacje ...

    >--No ale ... jesli jest ich tak duzo i puscisz na zywiol, to ci
    >zabraknie personelu dla tych grup ryzyka.

    >niekoniecznie chyba ze masz ochrone zdrowia w trybie awaryjnym nawet
    >bez koronawirusa wtedy tak system moze pasc ... w Niemczech mimo
    >blednej strategii system wytrzymal i sa coraz blizej aby podjac
    >konieczne acz niepopularne decyzje:

    >1 scisla izolacja 80+
    >2 obowiazkowe szczepienia (nie tylko negatywne testy) dla osob
    >kontaktowych

    Nie wiem, czy te 2 takie potrzebne - jak puscisz kraj na zywiol, to
    sie personel szybko zarazi, i bedzie odporny - lub martwy.

    Ale w obecnej sytuacji niemieckiej moze i sensowne - dzieki
    ograniczeniom nie kazdy mlodszy przeszedl, to teraz moze zlapac i do
    DPS przyniesc.

    >ogolnie ludzie olewaja temat, tu dochodzi do absurdu kiedy policja
    >kryminalna szuka winnych smierci dziadkow

    >https://www.br.de/nachrichten/bayern/kripo-ermittel
    t-nach-corona-ausbruch-im-pflegeheim-grosswallstadt,
    SGsjUPR

    >Bawaria (Söder) juz rozwaza obowiazkowe szczepienia dla personelu w
    >domach starcow ale raczej tego nie przepchnie bez awantury

    Hm, kwestia wolnosci osobistych, czy moze sie da zalatwic wymogami
    stanowiska pracy ?

    J.