    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: COVID podejrzany o zakażenie traktowany jak zakażony
    Date: Tue, 1 Dec 2020 20:25:47 +0100

    dyskusyjnych:XnsAC86C9E39A161budzik61pocztaonetpl@12
    7.0.0.1...
    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...
    [...]
    >A jakis złoty srodek pomiedzy 50 tysi a 5mln na dobe?

    Czy nie chciales wszystkich przetestowac ?
    To przy 500 tys zajmie to ponad 2 miesiace ... to sie przetestowani
    moga zarazic :-)

    >Aha, czyli to ze testujemy prawie najmniej w europie to po prostu
    >zbieg
    >okolicznosci? A moze wraze siły fałszuja statystyki?

    Po pierwsze - nie wiadomo jaka metoda oni testuja, moze doliczaja te
    szybkie-kiepskie testy.

    Po drugie - jak to zwykle sie okazuje, ze maja wiecej srodkow ... ale
    tez nie testuja wszystkich.

    Patrze gdzies w media - USA robia milion testow dziennie. Czyli
    przetestowanie wszystkich zajeloby im ponad rok ...

    >:))))
    >Niewatpliwie oczekiwałbym wiarygodnej informacji a nie byle jakiej i
    >nie na temat...

    No miales jakiegos ordynatora, rzekomo od czeskiego rzadu itp.

    >Please, nie porownuj rzeczy nieporownywalnych.
    >Statek, słabe zaplecze medyczne,

    Stal w porcie Jokohama.

    >brak wiedzy bo to był sam poczatek pandemii
    >plus specyficzna klientela...

    Owszem, duzo staruszkow ..

    >Albo w ciagu 20 lat... Osiagnałes własnie poziom Zenka - gratuluje.

    No ale tak mowia - mlodzi rzadko choruja.

    >Chcesz sie załozyc ze nie odrobimy tych 30 tysiecy ofiar?

    Raczej chce powiedziec, ze ci co przezyja to widac silne organizmy ...
    i moga w kolejnym roku nie odejsc ...

    >Ale jakie po fakcie?
    >Przed faktem było mowione to samo.

    Co mowiono - ze bedzie u nas 30 tys zarazen dziennie ?

    >No to jak nie wiesz to doczytaj.
    >Zmienił się minister zdrowia i stwierdził ze bedziemy testowac tylko
    >tych co maja objawy.

    IMO - z tym zawsze bylo u nas kiepsko.
    Testow dla wszystkich nie starczy :-(

    No ale skoro juz doszlismy, ze wszystkich nie przetestujemy w tydzien
    ... to czy warto testowac masowo ... i kogo ?

    Te ostatnie dni sa ciekawe - ograniczenia ministerialne, czy
    faktycznie ubywa ciezkich przypadkow i lekarze nie kieruja.

    Statystyki zgonow jakos sie nie uspokoily.

    na-koronawirusa
    html

    >Tu czyli gdzie?
    >Mozesz zacytować o co ci dokładnie chodzi?

    W linku powyzej.
    A o co chodzi - powtarzaja jak malpy "4 testy na milion mieszkancow" i
    sie nie zastanowia, ze cos tu nie tak ...

    J.