  • Data: 2007-07-30 06:14:23
    Temat: Re: CITIFINANCIAL. Kredyt na 59,8 % !!!
    Od: "Steel" <d...@K...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A teraz pisze do gościa który wątek zapoczątkował.
    > Twój ojciec niech czyta to co podpisuję.

    To racja....

    > Pracuje w banku i widzę jak 99% ludzi nie czyta umów.

    tez racja...
    Ale ciekawe sa miny bankowcow jak zaczynasz drazyc temat... okazuje sie ze
    sami nie znaja w wiekszosci przypadkow przepisow o ktorych jest mowa w
    umowie!

    > Nie mój problem. A oprocentowanie rzeczywiste
    > w moim banku zawiera się pomiędzy 30 a 60 procent,

    napisz jeszcze co to za bank... :)
    bedziemy omijac szerokim lukiem :)

    > bo takie są prawa rynku. I kropka!

    jesli oprocentowanie 60% w skali roku to normalne prawa wynku to chyba juz
    troche przesadziles...

    > Nikt nikogo nie zmusza do kredytów !

    Jasne ze nie. Ale banki tez nie ulatwiaja ich zawierania.
    Umowy sa pisane pokretnie, obwarowane sa roznymi idiotycznymi warunkami, i
    przede wszystkim ich objetosc jest z reguly taka ze przeczytanie na miejscu
    i potwierdzenie szczegolow jest prawie niemozliwe.
    do tego w wielu przypadkach nie mozna dostac umowy do przeczytania w domu na
    spokojnie.

    Steel