  • Data: 2009-11-27 17:01:04
    Temat: Re: CHCE sie poddać dobrowolnej karze - czy tak można ?
    Od: r...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Z lipca 2009?
    > Wyrok sadu tez z lipca 2009?
    > To chyba sa jednak 2 rozne sprawy.
    no fakt, cholera moze to chodzi o ten mandat z fotoradaru z przed roku, ktorego
    tez nie zaplacilem - o to by bylo juz bardziej pewne

    > Hm to takie proste? Przyjmujesz do wiadomosci znaczy jestes winny?
    > Ciekawe :)
    nie ciekawe, ale prawdziwe, czy przyjmujesz do wiadomosci ze widziales sprawce
    wypadku samochodowego w dniu 12 lipca 2009 roku o godzinie 17.25 ktory uciekl z
    miejsca zdarzenia, nie udzialając poszkodowanemu pomocy ? Tak czy Nie ?

    > To lepiej sie dowiedz co o tym mowi prawo :)
    to prawo jest złe i dlatego instytucji "polecony" nie respetkuje