  • Data: 2009-11-27 21:01:08
    Temat: Re: CHCE sie poddać dobrowolnej karze - czy tak można ?
    Od: r...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Twój problem. Trzeba było zgłosić w odpowiednim miejscu, że będziesz w
    > Afganistanie. Jeśli nie, to trzeba było zadbać o to, żeby ktoś zajął się
    > odbieraniem korespondencji.

    Jak jedziesz na wakacje do Chorwacji to zglaszasz w sądzie, na policji, w US,
    oraz u proboszcza ten fakt. Ja i 99,999(9) % Polaków nie.
    Moja korespondecje odbieral sasiad, niestety nie jestem w stanie mu udowodnic ze
    awizo wyrzucal do kosza. On twierdzi ze zadnego awizo nigdy nie bylo w skrzynce
    na listy.