    From: "PYTON" <p...@r...wroc.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: CB radio
    Date: Mon, 25 Feb 2008 19:17:11 +0100

    Użytkownik "Michał Trych" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:fpv09b$gfb$1@news.onet.pl...

    Użytkownik "KAdam" <k...@N...pl> napisał w wiadomości
    news:fpuucm$rdo$1@atlantis.news.tpi.pl...
    Zastanawiam sie nad zakupem CB radia o nazwie Uniden 520XL. Nie rozumiem jednak o
    co chodzi UKE, mianowicie: http://tiny.pl/l8gc
    Skoro jest zakaz sprzedaży, to dlaczego legalnie sprzedaje się je w internecie
    np. na Allegro?

    Jak mam to rozumieć:
    http://www.bip.uke.gov.pl/_gAllery/56/00/5600.pdf
    Zakaz dalszego przekazywania wyrobu użytkownikowi, konsumentowi i sprzedawcy na
    okres nie dłuższy niż 2 miesiące (na podstawie art. 40k ust. 1 ustawy)
    W stosunku do wprowadzającego wyrób do obrotu w wyniku postępowania
    administracyjnego, wydana została w dniu 30 listopada 2007 r. decyzja nakazująca
    wycofanie wyrobu z obrotu i zakazująca dalszego przekazywania wyrobu użytkownikom,
    konsumentom i dystrybutorom (na podst. art. 41c ust. 3 pkt 1 i 2 i ust. 9 ustawy).

    Może mi to ktoś przetłumaczyć na zrozumiały język? Mogę używać legalnie takie
    radio?

    Mam dokładnie taki sam model, miałem 2 kontrole raz policji ale nawet nie
    pytali o radio a drugi raz straży granicznej prosili tylko o certyfikat, pokazałem i
    na tym się skończyło