  • Data: 2008-03-17 19:44:29
    Temat: Re: Byłem żyrantem, czy moge ubiegać się o pieniadze?
    Od: "milo" <m...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Reeno" <r...@g...com> napisał w wiadomości
    news:4d76a692-b47f-44da-97fd-de5dab73c80e@m36g2000hs
    e.googlegroups.com...
    Witam

    >Około 12 lat temu byłem żyrantem przy pozyczce znajomego. Nie stać go
    >było na spłatę, więc ja spłacałem za niego. Ostatnio okazało się, że
    >kupił sobie 2 samochody i postawił dom, wiec jest już wypłacalny.

    upewnij się czy aby to jest faktycznie jego, a nie żony/kochanki z którą ma
    rozdzielność majatkową

    wg mojej wiedzy przedawnienie jest po 10 latach o ile nie został przerwany
    bieg przedawnienia, a z tego co wnioskuję to nie.
    Należało przed upływem 10 lat zgłosić do sadu roszczenie.

    niech mnie ew. ktoś poprawi

    pozdr.