  • Data: 2011-08-01 13:16:32
    Temat: Re: Była żona zabrała dziecku telefon
    Od: Marcin <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-08-01 14:39, Maddy pisze:

    > Można np. poprosić.
    > Tak, wiem że to trudne, ale rozwód bez orzekana o winie wymagał pewnych
    > wspólnych działań wiec chyba te parę zdań uda się Wam wymienić bez
    > wydrapywania sobie oczu?
    >
    > ps. A konsultowałeś z żoną sprawę komórki, zanim ją córce kupiłeś?

    Gdyby była możliwość rozmowy to od tego bym zaczął.
    Kartę sim córka dostała od mamy, wraz z jakimś starym aparatem. Na
    gwiazdkę kupiłem córce nowy, lepszy aparat, o którym marzyła. Do tej
    pory go używała aż tu nagle kilka dni temu mama zabrała telefon.
    Z osobą tą nie mam możliwości żadnego kontaktu, nie odbiera telefonu ode
    mnie, nie odpowiada na sms. Córka, na pytania typu kiedy mama odda ci
    telefon lub dlaczego ci zabrała, odpowiada - nie wiem.