  • Data: 2007-07-11 16:18:01
    Temat: Re: Być może zlikwidują abonament RTV
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z środa, 11 lipca 2007 16:51
    (autor Goomich
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <X...@1...0.0.1>):

    > Jakiego naukowego, wnikliwego podejścia oczekujesz od opisu produkcji
    > krzeseł? Albo mordoklejek? Czy patyczków do uszu.

    Jakiegokolwiek. Czegoś mądrego. A jeśli ktoś mi wmawia, że tak się to
    produkuje, to bredzi. Tak to może produkuje ta konkretna fabryka. 100
    innych produkuje inaczej. Do tego program jest w zasadzie jak reklama: Tu
    wchodzi, tu nie mamy czasu pokazać całości, o! a tu mamy gotowe.

    > Brejniaki wnoszą nieco humoru.

    No ja mam inne poczucie chómoru widać. Udawanie, że wysadzanie przyczepy
    jest naukowe mnie nie bawi.

    Poza tym, chodzi o sam fakt, że właśnie to co przedstawia D jest płaskie.
    Niechby był se Brejniak dla daunów, a obok coś wnikliwego. Niestety nie
    ma :( Jest to, co jest chwytliwe i daje kasę. A nie to co daje wiedzę.

    Za moich młodych lat w TVP były programy edukacyjne różnej maści. W radio
    zresztą też... A teraz w Trójce już w zasadzie nic nie ma, różne rozgłośnie
    harcerskie umarły i cała skala radia to jest jeszcze jakoś próbujący
    trzymać poziom umierający PR1 i tyle. Pozostałe to retransmisja muzyki...
    Żeby jeszcze jakieś różne, to nie... wszystkie są bliźniaczo takie same.

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    napisz tu: i...@k...com.pl, h...@k...com.pl,