  • Data: 2007-07-11 17:59:32
    Temat: Re: Być może zlikwidują abonament RTV
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wrak Tristana" <n...@s...pl> napisał

    > No właśnie. Firma da kasę jeśli to będzie jej przynosiło zysk.

    Powiedziałbym nie "zysk" a "korzyść". Nie koniecznie musi chodzić o szybki
    wzrost sprzdaży produktu adresowanego do masowego odbiorcy.

    > A jak będzie to program dla np. 10% populacji to po co?

    Porsche ma jeszcze mniejszy krąg odbiorców i jakoś żyje :)

    > Lepiej dać kasę na wpozycjonowanie marki w Klan czy inne horrory.

    Jeśli masz na myśli markę typu Dosia czy Delma to zgoda. Ale są jeszcze
    inne produkty i inne marki.

    > Tylko ktoś musiałby tym zarządzać.

    Organizacja 1000 razy mniejsza i pewnie 100000 razy tańsza niż tvp.

    > Poza tym mówisz wielkomiejsko. Ja teraz siedzę w lesie. Mam zamazaną
    > TVP3 i
    > mniej zamazany TVP2. Na tym koniec. Polsaty i inne TVNy są dostępne
    > w centrach, a na zadupiach zapomnij.

    Nie przesadzaj. Jak jedziesz do lasu to chyba nie po to by oglądać tv.
    A w każdym innym miejscu masz dostęp do kilku tv albo z eteru albo
    z kabla albo z satelity.