  • Data: 2009-12-09 20:53:46
    Temat: Re: Butelki zwrotne
    Od: "Jackare" <...@s...de.uk.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Pan Łoś" <b...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:hfoqf7$ops$1@news.onet.pl...

    > Współczuję Ci, że wybór sklepu uzależniasz od tego czy dają bezpłatną
    > torbę czy nie...
    > Ja osobiście kupuję w Almie, bo mam najbliżej i produkty są świeże - to
    > dla mnie jest kryterium wyboru...

    Do wszystkich sklepów mam mniej-więcej taką samą odległość z wyjątkiem
    biedronki którą mam pod domem. Większość towarów jest taka sama lub podobna,
    a to co kupuję jest w każdym markecie. Idę więc tam gdzie mi się opłaca a
    jedne z kryteriów opłacalności, to żeby nie musieć pamiętać o zabieraniu ze
    sobą toreb, mieć możliwość wzięcia takiej ilości toreb jaką potrzebuję (a
    swego czasu potrzebowałem naprawdę dużo by pakować weń zużyte pieluchy
    mojego dziecka) a czasem taka potrzeba wyraża się w pakowaniu jednego
    przedmiotu do jednej torby - taki kaprys, znać topografię sklepu by nie
    tracić czasu na odkrywcze poszukiwania. Jestem dość lojalnym klientem i
    jeżeli obiekt spełnia jakiś zestaw moich oczekiwań wracam tam stale - nie
    apsjonuje mnie odkrywanie nowych sklepów. Na chwilę obecną największe
    pokrycie zestawu moich oczekiwań zapewnia tesco i od trzech lat robię tam
    zakupy. Dużym plusem jest to że w przeciwieństwie do pozostałych marketów
    nie przemeblowali sklepu i nie muszę wszystkiego szukać na nowo. Zakupy
    warzyw i owoców robię na lokalnym tragowisku zawsze w jednym i tym samym
    kiosku. Dzwonię i mówię kiedy przyjdę - mam już naszykowane sprawunki "te co
    zawsze" pozostej tylko dobrać coś ekstra lub zapłacić za to co już jest
    naszyowane i wyjść.
    --
    Jackare