eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBudynek kwaterunkowy kupiony przez kogoś + groźba wyrzucenia mieszkanców › Re: Budynek kwaterunkowy kupiony przez kogoś + groźba wyrzucenia mieszkanców
    From: boguslaw <b...@a...edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Budynek kwaterunkowy kupiony przez kogoś + groźba wyrzucenia
    mieszkanców
    Date: Thu, 15 Dec 2005 10:16:06 +0100

    Antic & Pokey napisał(a):

    > Tylko, ze akurat w tym wypadku lokator placi czynsz na biezaco a poprzednio
    > bylo to mieszkanie kwaterunkowe, ktore administacja sprzedala temu
    > wlascicielowi. Czy to jest w porzadku wobec lokatora, ze zabiera mu sie
    > miejsce gdzie mieszkal legalnie przez kilkadziesiat lat?

    Tak. To jest w porządku wobec lokatora..

    Nie w porządku wobec lokatora było wmawianie mu, że będzie mógł tam
    mieszkać ad infinitum....
    Tel lokator nigdy nie byl W SWOIM mieszkaniu. Zawsze był TYLKO lokatorem.
    Poprzedn właściciel nie zamierzał nikomu wypowiadać umów..
    nowy zamierza....

    Mamy dziś niespokojny okres, gdy po latach niemożności
    właściciele chcą zrobić zmiany, dlatego to wygląda tak niepokojąco...

    Lokator nie będzie wyrzuconu "ot tak" to długa procedura...

    Można porozmawiać z właścicielem o co mu tak naprawde chodzi...
    Bo prawdopodobnie chodzi mu o normalny rynkowy czynsz..

    I trzeba się przyzwyczaić do myśli, ze każdy sam powinienna swoj czynsz
    zapracować.

    Bogusław