    From: Sierp <N...@s...netwytnijcalosc>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Buacha cha cha cha cha, czyli M$...
    Date: Sun, 7 Dec 2003 13:12:22 +0100

    Dnia Sun, 07 Dec 2003 02:59:44 +0100
    Arek <a...@e...net> naskrobał(a):

    > Nudzi Ci się i chcesz zarobić po mordzie?
    > To nie musisz się wiele razy prosić. Podaj mi tylko do siebie adres.

    "inteligencja" rozmowcy mnie powalila
    juz nawet nie chce mi sie pisac do Przemka aby ci konto wylaczyl..
    EOT

    Sierp

    PS. A tak w ogole to bardzo odwazny jestes, taki czupurny jak
    kogucik.. szkoda tylko ze pan odwazny uzywa anonimizera coby
    przypadkiem nikt go nie znalazl.. to jest dopiero smiech na sali

    --
    Nieoficjalne FAQ grupy pl.comp.networking
    http://sierp.net/faq