  • Data: 2004-01-08 06:30:24
    Temat: Re: Buacha cha cha cha cha, czyli M$...
    Od: "Javelin" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zaproponowałem spotkanie to stchórzył. Zresztą z nagrania po głosie mozna
    > poznać że to pedałek;)

    Drogi Leszczu Bez Tego. Pragnę Ci li tylko przypomnieć żeś sam jest kundlem
    podwijającym ogon i zasłaniającym się prokuraturą. Jesteś dokładnie taki sam
    jak Buzdygan.

    Dla tych którzy nie wiedzą o co chodzi:
    Niejaki Leszek Bez Tego po próbach zaistnienia na grupie pl.misc.samochody
    oraz pokazywaniu jakim to nie jest kibord łoriorem został zaproszony do
    Krakowa na rozmowy aby przekonać się czy jest na tyle odważny aby poprzeć
    swoje tezy na żywo, jednocześnie padła również propozycja w razie gdyby nasemu
    drogiemu Leszczowi brakło odwagi bądź paliwa na przyjazd że osobiście pojadę z
    nim porozmawiać w Poznaniu. Niestety. Odważny Leszcz stwierdził że złożył na
    mnie doniesienie do prokuratury o groźby karalne której najwyraźniej gdzieś
    się biedakowi musiało zawieruszyć bo prokuratura od bodajże roku nie
    skontaktowała się ze mną pomimo iż podałem Leszczowi dokładne namiary na
    siebie. Taki to jest odważny nasz Leszcz. Czyżby nabrał odwagi po zjedzeniu
    płatków śniadaniowych??