    From: Dyletant <d...@y...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Brzydkie słowo
    Date: Tue, 12 Jun 2012 04:55:48 -0700 (PDT)

    On 12 Cze, 11:42, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    > zabral swoj druczek z twoim podpisem.
    > Ale cos ci chyba zostawil?

    Nic, zabrał wszystko. Na końcu to już nie wiedziałem co się dzieje.
    Spisywali mnie przy policji bo miałem tylko kartę do biblioteki.
    Policjancji byli bardzo mili i też się śmiali z tych pedałów i z tego
    dopisku, ale kolega stwierdził, że nie da za wygraną i zabrał druczki,
    chociaż go przepraszałem.

    Potem wszyscy poszli, a ja zostałem jak ten baran.

    > no, opierdziel od sedziego.

    Zasłużyłem. Może być grzywna? Jaka? Co mam mówić w sądzie? Iść do
    adwokata? Nie mam kasy. Ile to kosztuje?

    Dyletant