  • Data: 2003-03-27 11:40:36
    Temat: Re: Brzydka sprawa z WKU
    Od: "Remek Halicki" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "xmarco" <x...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:b5ugsa$lgs$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Dziękuję za pomoc i w sumie za słowa otuchy ;) Czyli nie pozostaje mi
    > nic innego jak wząść zaświadczenie ze studiów i iść do WKU z nadzieją,
    > że stamtąd wyjdę ego samego dnia.

    > Jestem na studiach inżynierskich także nie widzę przeszkód aby skończyć
    > wcześniej. Inna sprawa, że mam zamiar studiować dalej ale już w innej
    > szkole.

    Trochę się pogubiłem: studiujesz czy nie?? Do mnie wysyłali wezwania przez
    trzy lata. Nie reagowałem, bo po co. Na jesieni napisałem do WKU prośbę o
    skierownaie na komisje lekarską i załączyłem opinię lekarską o problemach z
    kręgosłupem. Oczywiście skierowanie dostałem, pojechałem z różnymi
    zaświadczeniami od lekarzy, rentgenami itp. W milutkiej atmosferze dostałem
    D - na co czekałem. Poszło jak po maśle. WKU ma obowiązek szukać, wzywać
    osoby, które powinny iść do armii, ale uwierz mi nie biorą na siłę. Te czasy
    już minęły.

    remek