  • Data: 2009-08-12 16:54:12
    Temat: Re: Brutalnosc policji ?
    Od: "Schweinchen" <k...@i...de> szukaj wiadomości tego autora

    "Chessio" <C...@n...pl> schrieb im Newsbeitrag
    news:1rm2095tn18ew.iaznef2w9zyn$.dlg@40tude.net...
    > Witam,
    >
    > Na gazeta.pl pojawil sie artykul o kilku poscigach policyjnych. Miedzy
    > innymi znalazl sie tam ten filmik:
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=GFSBPK0Hf8Q
    >
    > Jestem troche zszokowany - akcja zaczyna sie w 1:40. Wedlug mnie w 2:04
    > policjant wywichnal lezacemu na ziemi bark.

    Tez jestem zszokowany. Powinni burakowi obydwie lapy i nogi do tego polamac.
    I zo tak skutecznie, zeby w zyciu nie mogl wiecej siasc za kolkiem.

    > Poscig byl za pijanym sprawca wypadku drogowego (nie wiem dokladnie
    > jakiego
    > typu - czy potracenie osoby czy kolizja z innym samochodem)
    >
    > Czy zatrzymany moze sie skarzyc na brutalnosc policji ? Jaka mialby szanse
    > wygranej ?

    Kazdy madty prokurator da wirae policjantom, ze sie bydlak wywrocil na
    schodach jak uciekal :)

    > Wg. mnie sam sie zatrzymal i poddal. A cala reszta to juz tylko
    > niepotrzebne "pouczenie" od policji ktore przy okazji spowodowalo
    > prawdopodobnie trwaly uszczerbek na zdrowiu.

    Taim sie powinno bez sadu wyplacac kulke. To byl morderca uzywajacy groznej
    broni.