  • Data: 2005-10-22 12:47:43
    Temat: Re: Bron gazowa - troche OT.
    Od: "Aga" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:djcs4d$uk2$1@news.onet.pl...
    > Ale o ile cos co przypomina dezodorant odstraszajaco nie podziala, o tyle
    > cos co wyglada jak pistolet juz tak. Oczywiscie mowimy o sytuacji, gdy
    > naszym przeciwnikiem na ulicy jest jakis dres lub zul.

    Właśnie o taki efekt mi chodzi. "Dezodorant" może i jest skuteczny ale
    dopiero przy odległości "kija baseballowego" a broń gazowa działa już
    "wzrokowo" nie wspominając, że wystrzeliwuje ów gaz na kilka metrów i trochę
    hałasu robi...
    No ale skoro trzeba pozwolenie, to chyba się wstrzymam bo podwoję koszty...
    :)
    Dzięki wszystkim.
    Tadek