    From: "Maverick31" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Broń gazowa i badania
    Date: Fri, 18 Mar 2005 14:51:17 +0100

    >Dowiaduję się właśnie, żę każdy posiadacz pistoletu gazowego ma do
    >poniedziałku dostarczyć wynik badania lekarskiego (podobno kosztuje więcej
    >niż sam pistolet) lub zdać broń. Mam pozwolenie bezterminowe.

    To samo bylo z bronia ostra i badaniami oraz egzaminami na pozwolenie na te
    bron...
    Zlozylem protest do KGP w Wawie i otrzymalem odpowiedz, ze nie dotyczy ona
    osob posiadajacych zezwolenie na bron bezterminowo w mysl zasady, ze prawo
    nie dziala wstecz. Okazalo sie, ze KMP nadinterpretowala przepisy. Nie wiem
    czy tutaj ma to zastosowanie ale sprobowac warto.

    Pozdrawiam Maver