  • Data: 2010-10-07 09:44:56
    Temat: Re: Bratko zatrzymanie
    Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maddy napisa?(a):

    [...]

    > Daleko nie sięgając - może tą w ustawie o przeciwdziałaniu narkomanii?

    Tam nie ma żadnej listy substancji zakazanych. Są załączniki z wykazami
    środków odurzających i substancji psychotropowych. Dodatkowo jest takze
    lista tzw prekursowrow. Zakazu istnienia (czy cokolwiek masz na mysli)
    tam jednak nie ma. Sa jakies tam ograniczenia ot np tak, art 20 zabrania
    ich reklamy i promocji. W art 23 nie tylko nie ma zakazau a wrecz jest
    nakaz zakupu tych substancji z zalacznikow dla okreslonych nabywcow od
    okreslonych dostawcow. Jest art 35 okreslajacy kto moze wytwarzac,
    przetwarzac lub przerabiac takie substancje. Ciekawy jest pkt 5 tego
    artykulu.

    No i teraz pytanie: jak na podstawie zapisów tej Ustawy zabronisz mi
    zaparzać sobie pewnego gatunki szałwi?

    [...]

    > Januszek to taki facet który nie umie cytować i wycina wrotki.

    Bzdura bo cytaty były celowe.

    j.

    ps. IMO w przypadku tzw dopalaczy art 3 pkt 2 tejże ustawy jest też
    istotny.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"