  • Data: 2007-04-07 15:05:43
    Temat: Re: Brak zgody na postępowanie nakazowe
    Od: Michał <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sprecyzuję czego może nie wyjaśniłem wystarczająco.

    > Pomyślałem, że w jednym piśmie za potwierdzeniem odbioru zawrę:
    > - poprawny aktualny adres;

    Wierzyciel od samego początku posługuje się adresem nieaktualnym na
    dzień powstania owego rzekomego zobowiązania, choć miał możliwość
    zapoznania się z aktualnym.

    > Zatajenie tego przez powoda byłoby w razie czego istotną przesłanką do
    > wznowienia nawet w razie niezłożenia zarzutów do wyroku nakazowego w
    > terminie

    Mam na myśli wznowienie z powodu podania przez powoda nieaktualnych
    danych, co uniemożliwiło powiadomienie.

    Czy to właściwa droga? Będzie to skuteczne do blokady postępowania
    nakazowego lub jego wznowienia w razie ciągłego posługiwania się
    nieaktualnym adresem?

    pzdr