  • Data: 2009-03-23 08:20:13
    Temat: Re: Brak ubezpieczenia a pokrycie kosztówleczenia
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    witek pisze:

    > 2b)
    > równy dostęp ma? ma. został przyjęty tak jak każdy inny? został?
    > był leczony tak jak każdy inny? był.

    Tylko dlatego, że szpital nie zdążył się zorientować że osoba ta nie
    była ubezpieczona. Mam znajomego, który od pewnego czasu nie jest
    ubezpieczony i niestety dwa razy został pobity, w obydwu przypadkach
    został wyrzucony ze szpitala, jak tylko ten zorientował się z kim ma do
    czynienia. Mimo że kolega miał na sobie gips od pasa do szyi.

    > Czy opieka jest finansowana ze środków publicznych? jest. Tylko kto
    > powiedział, że 100%.

    Skoro ma być finansowana, to ma być finansowana. Nie twierdzisz
    chyba, że gdyby państwo finansowało 1%, to byłoby ok, bo finansuje, a w
    jakim zakresie, to nieważne?

    Problemem jest to, że konstytucja jest pełna pustych frazesów, często
    ze sobą sprzecznych. Wymaganie przestrzegania konstytucji mogłoby
    doprowadzić do absurdów. Jak mawiał pewien polityk, konstytucja jest
    pisana przez idiotów dla kretynów, albo na odwrót.

    A nawet jeśli coś jest w konstytucji wyraźnie napisane, to i tak nie
    jest przestrzegane, jak na przykład (były) zakaz ekstradycji polskiego
    obywatela, który był kilkukrotnie złamany i sądy nie widziały w tym nic
    niestosownego.

    --
    Liwiusz