  • Data: 2007-02-26 11:04:50
    Temat: Re: Brak premi za pracę - nierówne traktowanie pracowników?
    Od: "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    poirytowany pracownik dość niespodziewanie napisał(a):
    > Witam
    >
    > Spotkała mnie niedawno niemiła sytuacja w pracy. Cały dział
    > (kilkanaście osób) dostało premie roczne 100%, niestety ja jako
    > jedyny zostałem pominięty.

    Podstawowe znaczenie, dla Twoich praw, ma rozstrzygnięcie, co d charakteru
    tej premii. Piszesz co prawda, ze jest to premia uznaniowa, ale jednocześnie
    piszesz, ze cały dział dostał premię roczną.
    Dlaczego nazywasz tę premie uznaniową? Czy macie w firmie regulamin
    premiowania? czy premia była wypłacana w oparciu o ten regulamin? Czy w
    regulaminie wyodrębniono różne rodzaje premii?

    Odpowiedzi na te pytania sa decydujące, bo jeżeli jest to premia opisana w
    regulaminie, to co do zasady spełnienie warunków regulaminu skutkuje
    roszczeniem o wypłatę premii, na to miast jeżeli nie ma jej w regulaminie,
    albo jeżeli napisano, ze premia roczna ma charakter pozaregulaminowy, jest
    nagrodą, to wtedy Twoja sytuacja jest gorsza.
    Sprawdź ten regulamin - w kadrach musza go mieć

    --
    Roman Rumpel GG 9429617 Skype: siedemrumpli
    C Hollywood Homicide