eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBrak potwierdzenia z Urzędu Skarbowego (!)Re: Brak potwierdzenia z Urzędu Skarbowego (!)
  • Data: 2003-07-31 15:23:49
    Temat: Re: Brak potwierdzenia z Urzędu Skarbowego (!)
    Od: "Jarosław Łysio" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Artur <u...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Witam,
    > Dzisiaj byłem w urzędzie skarbowym zarejestrować się jako płatnik VAT +
    > KPIR.
    > W całym zamieszaniu nie uświadomiłem sobie w porę że nie otrzymałem
    > od nich żadnego (!) dokumentu świadczącego o mojej obecności i złożeniu
    > dokumentów.

    Proponuję przejść się jeszcze raz do US i poprosić grzecznie panią, by
    skserowała dokumenty które się złożyło. Jeśli trafi się na miłą, to zrobi to
    bez problemu.

    Generalnie zasada jest taka: każdy dokument składany do US i ZUS trzeba
    sobie skserować, a przy składaniu dokumentu prosić o potwierdzenie na kopii.
    Robią to bez problemu, a przynajmniej po kilku miesiącach wie się co się
    złożyło, w dodatku ma się zabezpieczenie na wypadek gdyby urzędowi dokument
    zginął.

    Pozdr.,


    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1