-
1. Data: 2003-07-31 14:40:50
Temat: Brak potwierdzenia z Urzędu Skarbowego (!)
Od: "Artur" <u...@p...onet.pl>
Witam,
Dzisiaj byłem w urzędzie skarbowym zarejestrować się jako płatnik VAT + KPIR.
W całym zamieszaniu nie uświadomiłem sobie w porę że nie otrzymałem od nich
żadnego (!) dokumentu świadczącego o mojej obecności i złożeniu dokumentów.
Ponoć skarbowy przysyła informację o wpisie do ewidencji VAT, jednakże nie jest
do tego zobowiązany.
Poważnie obawiam się o porządek panujący w urzędzie i sytuację gdyby złożone
dokuemnty (NIP-1, VAT-R) zgineły.
Czy ktoś z Państwa spotkał się z podobnych problemem? Z góry dziękuję za
odpowiedź
Artur / Warszawa u...@p...onet.pl
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
2. Data: 2003-07-31 15:23:49
Temat: Re: Brak potwierdzenia z Urzędu Skarbowego (!)
Od: "Jarosław Łysio" <j...@N...gazeta.pl>
Artur <u...@p...onet.pl> napisał(a):
> Witam,
> Dzisiaj byłem w urzędzie skarbowym zarejestrować się jako płatnik VAT +
> KPIR.
> W całym zamieszaniu nie uświadomiłem sobie w porę że nie otrzymałem
> od nich żadnego (!) dokumentu świadczącego o mojej obecności i złożeniu
> dokumentów.
Proponuję przejść się jeszcze raz do US i poprosić grzecznie panią, by
skserowała dokumenty które się złożyło. Jeśli trafi się na miłą, to zrobi to
bez problemu.
Generalnie zasada jest taka: każdy dokument składany do US i ZUS trzeba
sobie skserować, a przy składaniu dokumentu prosić o potwierdzenie na kopii.
Robią to bez problemu, a przynajmniej po kilku miesiącach wie się co się
złożyło, w dodatku ma się zabezpieczenie na wypadek gdyby urzędowi dokument
zginął.
Pozdr.,
JŁ
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/