  • Data: 2005-10-11 20:21:44
    Temat: Re: Brak polskiej instrukcji do GPS
    Od: "Góral" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Poproszę szczegóły tych przepisów :)

    Ależ proszę kolego. Najprościej: Ustawa z dnia 27 lipca 2002 r.o szczególnych
    warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego. (Dz. U. z
    dnia 5 września 2002 r.).
    Opróćz powyższego zależenie od grupy produktów stosuje się odpowiednie
    dyrektywy europejski i rozporządzenia odpowiedniego ministra.

    > Na jakiej podstawie? Poproszę podstawę prawną

    j.w.

    > Brawo. Teraz sam to przeczytaj i włącz myślenie

    Możesz włączyć za mnie?

    Temat instrukcji i PIH przerabiam ostatnio często i temat polskich instrukcji
    nie jest mi opcy. Twój sarkastyczny ton nie zmieni faktu, że nie masz na ten
    temat zielonego pojęcia:-)

    Góral