  • Data: 2005-10-12 08:35:33
    Temat: Re: Brak polskiej instrukcji do GPS
    Od: "Góral" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Za to Ty masz pojęcie o tym temacie jak ta lala :)

    Wybacz, ale nie będę wskazywał Ci rzeczy oczywistych. Jak Ci pisałem, ja mam
    to na codzień a Ty masz tylko i wyłącznie wyobrażenia pt "Co mi sie wydaje".
    Napisałeś w pierwszym poście takie bzdury, że nawet rozsmieszyłbyś inspektorów
    handlowych - a nie jest to łatwe:-)
    Gdybyś miał jakikolwiek kontakt w tym temacie z PiH to twoje stanowisko
    zostałaby poważnie zachwiane:-)
    Ja temat zamknąłem.

    Góral