  • Data: 2004-11-24 20:57:51
    Temat: Re: Brak podpisu ucznia na legitymacji szkolnej
    Od: "Aleksander Kwaśniak" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Bo wprowadza ograniczenie w korzystaniu z ulgi wprowadzając wymóg,
    > którego nie zawiera przepis przyznający prawo do ulgi (chyba że w innym
    > miejscu ustawy jest).

    Ależ nie wprowadza ograniczenia, a jedynie precyzuje (o ile faktycznie nie ma
    tego w Ustawie) jaki dokument określa "bycie studentem". Niezależnie od
    powyzszego student ma prawo korzystać ze zniżki, a w przypadku ukarania
    opłatą dodatkową zostanie ona anulowana po przedłożeniu wzmiankowanej
    legitymacji.

    > O ile jeszcze zastanawiałbym się czy przewoźnik
    > nie może sobie takiej legitymacji zyczyc, to już jest dla mnie oczywiste
    > że przed sądem można by dowodzić bycia studentem, a więc posiadania
    > uprawnienia, w dowolny sposób.

    Pewnie i masz rację z tym sądem, z tym, że trzeba być idiotą żeby brnąć tak
    daleko i narażać się na niemałe koszty związane z procesem, zamiast po ludzku
    iśc do okienka i okazać ważną legitymację. Przecież każdy student taki
    dokument posiada, więc nie jest problemem dostarczenie go do własciwego
    organu odwoławczego.

    pdr
    Olo