  • Data: 2004-11-24 17:51:15
    Temat: Re: Brak podpisu ucznia na legitymacji szkolnej
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 24 Nov 2004 17:32:50 +0000 (UTC), Aleksander Kwaśniak
    <k...@g...pl> napisał:

    > Jakby trafiło na mnie momentalnie malowałbym raport do ZTM za
    > niedopełnienie
    > czynności służbowych.

    w takim razie proszę o podanie podstawy prawnej na mocy której legitymacja
    studencka stanowi wyłączny dowód faktu bycia studentem. Bo ulga na
    przejazdy wynika z faktu bycia studentem, a nie z posiadannia legitymacji
    studenckiej.

    --
    Falkenstein
    skazania.