  • Data: 2005-01-13 21:53:00
    Temat: Re: Brak odpowiedzi na pytanie = pozwolenie ?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    SQ9HHL wrote:

    > docelowy. Przestudiowałem więc regulamin i doczytałem się, że do danego
    > przyłącza można podpiąć tylko jeden komputer. W innych przypadkach musi być
    > zrobiony aneks do umowy. Wysłałem więc maila do administratora, gdzie

    Jak dosłownie brzmi ten zapis?

    Bo jeśli właśnie tak, to do przyłącza podpinasz jeden komputer. A że na
    komputerze 'chodzi' programowy router z maskaradą i do tegoż jednego
    (regulaminowego) komputera podpięte są inne komputery, to już inna sprawa.

    Co innego, gdyby były jeszcze jakieś dodatkowe zakazy udostępniania
    łącza więcej jak jednej maszynie w lokalu.

    Może po prostu wyżej wspomniany zapis o aneksach dotyczy sytuacji
    podpinania kilku stacji roboczych (bez routera z maskaradą) - wtedy
    każdej z nich admin musiałaby nadać osobne IP w lokalnej sieci.