  • Data: 2013-09-11 15:29:51
    Temat: Re: Brak miejsca w Dowodzie Rejestracyjnym na pieczątki
    Od: "Axel" <n...@s...mu> szukaj wiadomości tego autora

    "Artur Maśląg" wrote in message news:l0pltv$cg$1@node1.news.atman.pl...

    > Czyli Ty przerejestrowywałeś pojazd, a nie wymieniałeś DR.

    Tak, chodziło mi o opisanie procedury 'tylko naklejenia' nalepki...

    (a swoją drogą, to z wymianą DR w starym aucie czekałem.... dwa lata ;-),
    ale nie wiem, jak z nalepkami - ma czarne tablice bez nalepek :-P)

    > No, ale ja pisałem o wymianie DR a nie przerejestrowaniu - tutaj nie
    > wiem jak jest, musiałbym sprawdzić w rozporządzeniu.

    No to ciekawe, bo w sumie to procedura podobna do wymiany DR, jeśli tablic
    się nie zmienia...

    --
    Axel