  • Data: 2003-06-15 22:37:26
    Temat: Re: Bradzo proszę o pomoc, kto wie?
    Od: "Andrzej Lawa" <a...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Anna" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:bcg3n3$mcv$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > mam pytanie, czy można w jakiś sposób pozbyć się osoby
    > zameldowanej (na stałe) w mieszkaniu (spółdzielcze
    > własnościowe), która jest pełnoletnia i uciążliwa dla
    > głównego lokatora - starszej osoby ( awantury itp.).

    Fachowcem nie jestem, ale (już) wiem, że zameldowanie nie jest jednoznaczne
    z prawem do użytkownia lokalu (to tylko wymóg formalny-urzęodwy).

    Sugeruję, żebyś podała dodatkowe szczegóły - np. na jakiej podstawie ta
    osoba zamieszkuje w lokalu, kim dla siebie są itepe itede.

    Swoją szosą nie wiem, na ile znasz sytuację, ale ja bym sugerował zbadać ją
    dokładnie (mam przykre doświadczenia ze 'starszymi, maltretowanymi przez
    młodszych, osobami').