  • Data: 2003-04-27 10:57:44
    Temat: Re: "Bomby"
    Od: "Michał Ickiewicz" <icek(_@!-jak-chcesz-napisac-usun-co-niepotrzebne-poziostawiajac-do-pl-jako-domene-regexp@do_DOT.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "[MK]Wiewiór81" <p...@U...pl> napisał w wiadomości
    news:b8gco4$101$1@foka.acn.pl...
    > Dzięki wszystkim za odpowiedzi - po prostu szukałem nie tam, gdzie
    > trzeba,,ehhh....
    jakis czas temu bylo glosno w telewizji ze jakis komendant gdzies nad morzem
    podja decyzje zeby karac takich kierowcow ale w innych wojewodztwach chyba
    tego nie wprowadzili.

    Interpretacja przepisow w polsce jest bardzo dowolna a czesto nawet
    sprzeczna

    Doczytalem tak cos oprocz sygnalow jeszcze o jakis napisach wiec jezeli mam
    caly samochod wytapetowany reklamami i jeszcze mam alarm to na bardzo
    upierdliwego gline to tylko sad gordzki?

    Icek