  • Data: 2009-07-12 14:23:30
    Temat: Re: Boje z zakladem energetycznym
    Od: Artur <s...@r...pbz> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 11 Jul 2009 14:53:15 +0200, pluton napisał(a):

    > Witam,
    >
    > od 2 lat elektrownia nie podlacza mojej dzialki
    > (kolejny termin wyznaczyli na grudzien 2008).

    Nie słuchaj tam. Zakłady Energetyczne maja obligatoryjny obowiązek
    podłączenia do sieci i dostawę energii elektrycznej odbiorcom.
    Zawarłeś umowę przyłączeniową? Masz wydane WTP (Warunki Techniczne
    Przyłączenia)?

    > Teraz dostalem pisemko z ... no wlasnie, nie wiem, z czym,
    > bo nie jest to aneks, tylko proponuja wymiane 2 kartek
    > umowy,

    Wolne żarty. Nie ma czegoś takiego jak "wymiana dwóch kartek" z zawartej
    umowy.
    W umowie zawartej masz warunki co przysługuje każdej ze stron w przypadku
    nie wywiązania się przeciwnej ze swoich obowiązków. Zerknij tam.

    > i wyznaczaja jakis nowy termin podlaczenia
    > (nie pamietam, jaki,nie chce mi sie juz nawet czytac
    > zadnych pisemek od nich).

    Przecież to Twój interes.

    > Pytanie jest takie: czy moge isc z tym do jakiegos sadu
    > (dojakiego?), dostac tam klauzule wykonalnosci,

    Wykonalności czego?
    Pisał już Sławek - zgłosić się do URE.

    > zrobic sobie to podlaczenie na wlasny koszt i potem
    > odzyskac kase od ZE ?

    Eee - to nei ten etap ;)
    Jeżeli masz umowę przyłączeniową i WTP to musisz opłacić tzw. opłatę
    przyłączeniową - dopiero wtedy ZE przystępuje do realizacji przyłączenia do
    sieci. Dopiero potem zawierasz Umowę o Sprzedaż Energii Elektrycznej (ale
    wybierasz sobie dostawcę) ;)

    --
    AMD Phenom II X4 940 Black Edition 3000@3650MHz || Gigabyte GA-MA790GP-DS4H
    ATI Radeon HD3300 (DirectX10) 128MB DDR3 1333MHz || Zalman ZM600-HP (600W)