  • Data: 2009-07-13 09:19:12
    Temat: Re: Boje z zakladem energetycznym
    Od: Herald <h...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 12 Jul 2009 21:32:24 -0700 (PDT), slawek7 napisał(a):

    > Bzdury gadacie i tyle. Nie mam obowiązku przyłączyć. Polecam lekturę,
    > prawo enegetyczne napodstawie której działają i nie będziecie tacy
    > pewni.

    Pluton ma podpisaną umowę o przyłączenie, warunki, wniósł opłatę za
    przyłączenie więc tutaj wchodzi ewidentnie "walenie w pręta" przez
    energetykę.
    Pluton - zerknij do tej umowy co Ci przysługuje w przypadku nie wywiązania
    się przez energetykę z ich obowiązku przyłączenia. Np. w przypadku usługi
    powszechnej (TP S.A.) gdyby tepsie nie udało się podłączyć abonentowi
    usługi, płaci mu w zasadzie "abonament" za nie działanie usługi :)

    Obowiązek przyłączenia wynika z art. 7 PE, z tym że pod pewnymi warunkami
    energetyka może odmówić przyłączenia.
    http://biznes.gazetaprawna.pl/artykuly/113111,kiedy_
    odmowa_przylaczenia_do_sieci_energetycznej_jest_uzas
    adniona.html

    Ponadto Sławek, tutaj nie chodzi o odmowę przyłączenia, tylko o zwłokę
    energetyki w realizacji przyłączenia.
    Co jest standardem - budzą się pod koniec a tu trzeba przetarg ogłosić na
    "projekt przyłącza", uzyskać zgody, zatwierdzenia, akceptacje ZUD itd :) -
    dopiero później ogłosić przetarg na wykonanie przyłącza ... hhehhehe -
    trochę to trwa - a odbiorca czeka .. :)