    From: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Boje sie - nawiązanie do pewnego posta:(
    Date: Thu, 6 Feb 2003 11:57:04 +0100

    "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@(USUN-TO)interia.pl> wrote in message
    news:b1r6fs$7jf$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl> napisał w
    > wiadomości

    > Wyjasnienia Agniki nic nie dadzą bo jest tylko jedną ze stron- wyjasnienia
    > wujka by nam pomogly ale raczej na to nie ma co liczyc.

    Wlasnie mamy to co mamy a jedyne co mozemy jeszcze uzyskac,
    to dalsze wyjasniena Aginki.

    > Generalnie proste
    > rozwiazanie byloby gdyby sprawa oparła sie o sąd - chociazby w celu proby
    > uniewaznienia darowizny (jesli takie sa zamiary wujka),
    ubezwlasnowolnienia
    > babci (jesli jej stan tego wymaga) i wyznaczenia prawnego opiekuna babci,
    co
    > uprosciloby szereg spraw.

    Tylko widzi Pani to nie tak latwo wystapic o ubezwlasnowolnienie MATKI
    TO BOLI......

    > Skadinad nie zgodze sie z okresleniem, ze babcia jest juz "przesadzona" -
    > skoro nie jest ubezwlasnowolniona i kontaktuje (sama Agnika pisze ze raz z
    > nia jest lepiej raz gorzej) to moze staruszce w przypływie ułanskiej
    > fantazji przyjsc do glowy przewrotna mysl ze sie wypisze z tego miejsca w
    > którym teraz przebywa i spokojnie zjawi sie w mieszkaniu, w ktorym jest
    > zameldowana. Tym bardziej, ze nie wiemy jaki naprawde jest jej stan
    zdrowia.

    No ale na razie jest (jako to stare drzewo) przesadzona.
    Mysle, ze to nasza narodowa aberracja z tym
    "nie przesadzaniem ludzi jako drzew".

    Jak koduje sobie w glowie od lat, by nie bronic sie przed "przesadzaniem".
    Moja 80 letnia Ciotka przesadza sie "od zawsze". Ostatnio pare lat temu
    "przesadzila sie" do corki do ich domu. Ma tam pokoj i SPOKOJ.

    Moj dziadek nie chcial dac sie przesadzic - uszanowalem to.
    "Zyczliwi" wmawiali mu, ze czekam na jego smierc.
    Nie chcial - by z nim mieszkac - tez to usznowalem.
    "zaparl sie", ze umrze i jako niezwykle uparty staruszek
    umarl wbrew naszym prosbom w szpitaliu w 80 rocznice urodzin
    (wczesniej "opieprzajac nas", ze przynosimy do szpitala
    rzeczy ktorych NA PEWNO nie bedzie uzywal) - nie wierzylismy.
    Jeste przekonany ze nie chcial juz zyc - nie mogl chodzic..
    "Zyczliwi" - wmawiali mu, ze ja go chce oddac do domy starcow..
    nigdy nie chcialem - mam wlasny dom..- chcielismy wziac go do siebie
    - nie dal sie "przesadzic".
    "Zyczliwi" dosc dali sie dziadkowi we znaki. Lecz pomogla mi wlasnie
    "swiezo przesadzona" wtedy 77 dzis juz 80 letnia ciotka - siostra Babci.

    Do konca byla dla niegop podpora.

    Pozdrawiam

    Boguslaw