  • Data: 2003-02-06 10:47:14
    Temat: Re: Boje sie - nawiązanie do pewnego posta:(
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pani podpisujaca sie Leda:
    <l...@o...pl> wrote in message
    news:595a.000001d9.3e412b0e@newsgate.onet.pl...

    > A z jakiej racji ma ją brać do siebie, skoro babcia ma własne mieszkanie,
    > elegancko wyremontowane przez cyniczną głuptulę, która wskutek myślenia
    > życzeniowego przedwcześnie poczuła się właścicielką?

    Wg mnie SAD jeslimialby sie sprawa zajac powinien PRZEDE WSZYSTKIM
    poiweac sie na faktach i uwzglednic dobro Babci.

    Jak juz pisalem wczesniej Agnika ma prawo do obrony.
    Poniewaz to nie sad, wiec nie musze miec uprawnien, by ja na tym forum
    bronic.

    Po pierwsze, to zakladam iz Aginka mowi prawde, ze mieszkanie jest ICH
    (maja akt notarialny darowizny)

    Po drugie to nie sad i dla "skrocenia opisu" niejest wazne kto jest owym
    obdarowanym
    wnukiem - Aginka, czy jej maz.

    Po trzecie listy roznia sie wprawdzie, ale nieznacznie (nie wychdzi to poza
    "norme grupy")
    Raczej kolejne sa uscicleniem poprzednich. Zbierajac wszystkie wuidze ze
    Aginka przedstawia
    sprawe tak.

    1. Babcia i Dziadek postanowili podzielic majatek.
    Jak postanowili tak zrobili. Mezowi Aginki przypadlo mieszkanie "wraz z
    dziadkami".

    2. Babcia i Dziadek chcieli mieszkac sami - obdarowani uszanowali to, ich
    rodzice
    opiekowali sie dziadkami na codzien.

    3. Stan zdrowia Babci juz absolutnie niepozwala, by mieszkala ona sama..
    ma wiec zalatwione miejsce, gdzie ma stala opieke.

    I w tym momencie "dobry wujek" zjawia sie "jak diabelek z pudelka"...

    Wybaczcie - nie ze mna te numery....Znam takich dobrych wujkow.

    Nie wiem czy dzieci wujka tez cos dostaly,
    Nie wiem, czy wujek tez wniosl wklad w opieke nad dziadkami,

    Nie wiem, czy dla dobra babci lepiej jest jej "u siebie" czy w zakladzie..

    Ale wiem ze i WY macie zbyt malo danych, by tak "postponowac"
    autorke listu

    Boguslaw