    From: "Stan_Z" <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Boje sie - nawiązanie do pewnego posta:(
    Date: Thu, 6 Feb 2003 11:37:11 +0100

    Jak przeczytałem wreszcie te wszystkie posty to odnoszę wrażenie, że z
    czytelnictwem w naszym kraju jest już całkiem źle. Rozumienie tekstu nie
    przekracza 30%, a co gorsza jest ono mocno wybiórcze.

    Prawda jak zwykle dotyczy środka.
    Wszyscy tu potępiają bądź bronią Agniki. To samo dotyczy wujaszka. Ale jakoś
    nie zauważyłem by jakieś ludziki pisały o obowiązku opieki nad Babcią przez
    wszystkich członków rodziny, a co zatem idzie nie tylko jednej obdarowanej i
    hihi jedynego "dobroczyńcy" wujaszka.
    Gdzie są pozostali wnukowie i ich rodzice przeca oni również powinni to
    czynić. Gdzie był wujek jak rodzice zaczęli chorować? Czemu tylko jedna
    strona próbowała wykonać swoje obowiązki.

    Wygląda na to że już czas wystąpić do Sądu :((( o ustalenie obowiązku opieki
    nad Babcią wobec wszystkich dzieci i wnuków. Niech sąd rozstrzygnie kto i w
    jakiej formie ma to czynić. Wtedy można spokojnie zatrudnić opiekunkę lub na
    stałe, oczywiście jeśli jedna osoba da sobie radę w co raczej wątpię.

    Co do żądanych przez wujcia kluczy to powiedz mu, że jak narazie to jesteś
    jedyną osobą upoważnioną do dysponowania nimi i musi ci napisać oficjalną
    prośbę z uzasadnieniem oczywiście obyś miała papierek. To tak ze zwykłej
    ostrożności.

    Jak widać w twojej rodzinie najlepiej wychodzi się z nią na obrazku.

    P.S Sam miałem babcie nad, która przez 15 lat stała opiekę sprawowali na
    zmianę moi rodzice. Niestety pozostałe córki były tylko gościem i co gorsza
    niektóre od wielkiego dzwonu. Matka oddała babci (swojej matce) sporą część
    życia i aż do końca kiedy tylko mogła opiekowała się nią. Na dzień przed
    Wigilią musiano ją zabrać do szpitala gdzie niestety zmarła mając 94 wiosny
    za sobą.
    Dziś jednak żal mi jej, bo za swe oddanie została pomówiona przez członków
    rodziny o znęcanie się nad babcią.
    Tyle jako komentarz.