  • Data: 2009-02-20 16:33:37
    Temat: Re: "Bóg jest oszołomem"
    Od: armar <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    januszek pisze:

    > No tak ale o ile zgadzam się z tezą, że religia i BÓG to dosyć
    > prymitywne teorie starające się wytłumaczyć dlaczego Śłońce wstaje i
    > zachodzi to w Zeigeist widzę, że autorzy usiłują to wykorzystać do
    > udowodnienia swojej spiskowej teorii dziejów.

    Brak możliwości przedstawienia dowodów na ewentualną
    historyczność Jezusa Nazaretańczyka wykorzystali
    do ukazania, że nie było on pierwszym wymyślonym bóstwem.
    To nie jest nic spiskowego.
    Spiskowe teorie są raczej w II i III części,
    ale akurat te teorie są bardziej prawdziwe niż oficjalne wersje,
    a z efektów wyburzenia 3 budynków WTC i ataku rakietowego
    na Pentagon sami korzystamy - mamy tanie paliwo
    i żołnierzy rozrywkowo urlopujących się w Afganistanie.

    --
    Pozdrawia Marek