eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBlokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa › Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
    Date: Tue, 7 Jun 2022 06:31:12 +0200
    Subject: Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <62959ff1$0$497$65785112@news.neostrada.pl>
    <cUxlK.4835$m21.2251@fx14.ams1>
    <62979e6d$0$484$65785112@news.neostrada.pl>
    <hpTlK.5984$z41.5185@fx06.ams1>
    <629841b0$0$568$65785112@news.neostrada.pl>
    <04dmK.220118$e21.146269@fx10.ams1>
    <62999179$0$488$65785112@news.neostrada.pl>
    <E4TmK.76405$Z11.3418@fx12.ams1>
    <629c3da3$0$483$65785112@news.neostrada.pl>
    <ac0nK.135745$b21.126195@fx11.ams1>
    <629c95b6$0$550$65785112@news.neostrada.pl>
    <h5bnK.320240$d21.5123@fx09.ams1>
    <629d7dba$0$448$65785112@news.neostrada.pl>
    <FCwnK.157451$b21.95275@fx11.ams1>
    From: Shrek <...@w...pl>

    > Tam jest Twoja powtarzana teza, a nie argumentacja dlaczego.

    Dalej lepsza niż twoja teza, jakobyś miał jakieś mityczne obowiązki:P

    > Kraj to taka nieruchomość.

    To tylko twoja teza:P

    > Twoja nieruchomośc to też taka nieruchomość.
    > Lokalne władzie, wspólnota (gdzie dotyczy) mają na nią wpływ. No ale
    > skoro tam nie mieszkasz, to nie powinienes mieć wpływu, biorac udział
    > np. w decyzjach wspólnoty :)

    Ależ mając nieruchomość, masz na przykład udział we wspólnocie
    mieszkaniowej. Ale prawo do głosowania na prezydenta/burmistrza/wójta
    masz tylko jedno i tam gdzie mieszkasz, a nie w każdej nieruchomości -
    jeszcze raz - posiadanie nieruchomości nie jest w żaden sposób
    analogiczne do prawa do głosowania - możesz mieć 10 nieruchomości,
    mozesz nie mieć żadnej, masz ten sam głos. I niekoniecznie tam gdzie
    masz nieruchomość.

    > I to jest argument? Ile osób nie płaci w Polsce podatku w Polsce
    > mieskzając? Pozbaw i ich praw wyborczych, tym bardziej, że żerują
    > przeciez na infrastruktrze :)

    Tym niemniej podlegają pod polskie prawo, czyli mają obowiązki. Od
    płacenia podatków do rodzenia letalnie chorych dzieci. To są właśnie
    konsekwencje sumy tych głosów.

    > Uznanych przed polskim USC?

    A co cię polskie USC obchodzi? To ja chcę przed dajmy na to malezyjskim
    - a co?

    > Bo to nadal ich współwłasność.

    Jeszcze raz - współwłasność to słabo związana z prawem wyborczym.
    Upiąłeś się tej kulawej analogii bo ci wygodnie. Prawa wyborcze nie
    wiążą się z własnością czy współwasnością a póki co z obywatelstwem. Po
    prostu mam inny pogląd - powinno zależeć od tego czy masz w kraju
    "centrum życiowe". Wiem też że to się nie zmieni - pewnie potrzebna
    byłaby zmiana konstytucji. No albo "walkaround" w postaci - "możesz
    głosować w dniu wyborów na narbutta 70 lok 14" -wtedy teoretycznie
    prawo masz. Ale po przemyśleniu, to słabe rozwiązanie - nie dlatego żeby
    było słabe samo w sobie, bo tu jest dobre - masz teoretyczne "obowiązki"
    i równie teoretyczne prawo głosu. Jest złe, bo lecenie w chuja przez
    władzę zawsze konczy się większym kurewstwem w przyszłości.

    > Bo mam również obowiązki, których dałem przykłady, ale ponieważ uważasz,
    > że nie ma możliwości ich egzekucji to nie istnieją :)

    No a gdzie jest wada tego toku myślenia?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!