eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBlokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa › Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
    Date: Tue, 24 May 2022 18:50:49 +0200
    Subject: Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <t0ggK.452633$2OB.76005@fx09.ams1>
    <6281e64b$0$465$65785112@news.neostrada.pl>
    <2jCgK.105658$F4h.63225@fx07.ams1>
    <628403cd$0$479$65785112@news.neostrada.pl>
    <gNXgK.784015$Lc1.185197@fx12.ams1>
    <62851a7e$0$451$65785112@news.neostrada.pl>
    <m9DhK.269568$4c1.215482@fx13.ams1> <t67qtb$122t$1@gioia.aioe.org>
    <yeWhK.1133819$sb1.638137@fx11.ams1> <t6abt6$1i8t$1@gioia.aioe.org>
    <UnBiK.416739$3b1.129375@fx14.ams1>
    <628b18e5$0$451$65785112@news.neostrada.pl>
    <s%YiK.653262$2OB.145227@fx09.ams1>
    <628c5d9c$0$493$65785112@news.neostrada.pl>
    <qaZiK.653263$2OB.120320@fx09.ams1>
    From: Shrek <...@w...pl>

    > Ale dlaczego?

    Mniej więcej z tego samego powodu, że jak ktoś się przeprowadza ze
    sfornych gaci do warszawy to powinien głosować na prezydenta warszawy a
    nie wójta sfornych gaci.

    > https://www.statista.com/statistics/1088610/russia-i
    nternational-migrant-stock-by-region/

    > Poza Rosją jakieś 11 milionów. Z tego w Europie ponad 6.

    Czyli co 100. Dupy nie urywa, tym bardziej że to nie jest tak że wszyscy
    z nich są kacapami, i że jak reszta straci kontakt z RT to od razu im
    kacapstwo minie.

    W sumie mi to RT zwisa - ja za nimi płakać oczywiscie nie będę.
    Natomiast widzę niebezpieczenstwo jak to się odbywa. Pod szczytną nazwą
    "USTAWA z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w
    zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących
    ochronie bezpieczeństwa narodowego" - wylądowanie na liście powoduje w
    zasadzie bana na wszystko w polsce, a odbywa się to tak:

    Decyzję w sprawie wpisu na listę lub wykreślenia z niej minister
    właściwy do spraw wewnętrznych wydaje z urzędu
    lub na uzasadniony wniosek:
    1) Szefa Centralnego Biura Antykorupcyjnego,
    2) Szefa Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego,
    3) Szefa Agencji Wywiadu,
    4) Szefa Służby Kontrwywiadu Wojskowego,
    5) Szefa Służby Wywiadu Wojskowego,
    6) Generalnego Inspektora Informacji Finansowej,
    7) Komendanta Głównego Policji,
    8) Komisji Nadzoru Finansowego,
    9) Prezesa Narodowego Banku Polskiego,
    10) Komendanta Głównego Straży Granicznej,
    11) Prokuratora Krajowego,
    12) Szefa Krajowej Administracji Skarbowej,
    13) Przewodniczącego komitetu Rady Ministrów właściwego w sprawach
    bezpieczeństwa i obrony państwa

    Czyli jak widać minister banuje osobę fizyczną lub osobę prawną po
    uważaniu na wniosek praktycznie kogokolwiek.

    Sklepy go-sport wpadły na listę z wniosku... ABW.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!