eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBlokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa › Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
  • Data: 2022-05-23 21:46:12
    Temat: Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wiesz, dlaczego AZOVSTAL
    > się tak dzielnie broni?

    Jestem ciekawy co wymyślisz, bo ostatnio czytałem, że na fiutinowskich
    ściekach poszedł przekaz, że żołnierze z pułku Azow siłą uwięzili
    ukraińskich cywilów, bo nie chcą pozwolić żeby kacapska armia wyzwoliła
    ich z niewoli. Bo tak naprawdę, to ci cywile tylko marzą aby się rzucić
    w ramiona kacapskim wyzwolicielom, a tylko ci źli ukraińscy żołnierze im
    nie pozwalają.

    Teraz ty.
    Ciekawy jestem, czy faktycznie zasłużyłeś na złoty medal w odwracaniu
    kota ogonem, bo po tym powyżej zacząłem podejrzewać, że jednak na srebrny.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr