  • Data: 2024-09-27 00:03:46
    Temat: Re: Blokowanie dezinformacji
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26.09.2024 o 22:50, Kviat pisze:
    > I chyba wolę, żeby to zagadką pozostało - niesamowite jest to, że
    > istnieją ludzie, którzy nie potrafią odróżnić jednego od drugiego.

    Tu mogę pomóc. czepimy się tej informacji o uzbrojonych bandach
    szabrownikach, jeśli oni faktycznie są może być informacją. Ale jeśli
    ich nie ma. to fejk. Być może są, tylko służby nie dostrzegają
    zagrożenia. Być może ich nie ma, ale sam twórca nadział się na jakiegoś
    idiotę z przedmiotem przypominającym broń i mu się na tej jednostkowej
    sytuacji wydaje, że wszędzie są. Boję się, że czasem nawet Ty będziesz
    miał problem z rozróżnieniem.

    --
    (~) Robert Tomasik