  • Data: 2024-09-27 10:26:35
    Temat: Re: Blokowanie dezinformacji
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 27 Sep 2024 00:03:46 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Tu mogę pomóc. czepimy się tej informacji o uzbrojonych bandach
    > szabrownikach, jeśli oni faktycznie są może być informacją. Ale jeśli
    > ich nie ma. to fejk.

    O tych szabrownikach mówi wielu ludzi, ale ile w tym prawdy ... no
    musi prawda, skoro sam Premier mówi :-)

    Ba, kulsony jakiś złapali.
    Tylko na ile oni zagrażają zalanym, a na ile plądrują pustostany ...

    > Być może są, tylko służby nie dostrzegają
    > zagrożenia. Być może ich nie ma, ale sam twórca nadział się na jakiegoś
    > idiotę z przedmiotem przypominającym broń i mu się na tej jednostkowej
    > sytuacji wydaje, że wszędzie są. Boję się, że czasem nawet Ty będziesz
    > miał problem z rozróżnieniem.

    Ale nawet, jeśli są tylko nieuzbrojeni, to czy uzasadnia to
    aresztowanie tego, kto takie plotki rozsiewa ?

    J.