    From: "Stan_Z" <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Blokady drog
    Date: Thu, 27 Feb 2003 12:02:36 +0100

    A czy masz jakąś inną propozycję dla rolników w sprawie miejsca do
    manifestacji?

    Ciekawe dlaczego nikt z tu piszących nie chciał by zarabiać na czysto
    200-300zł miesięcznie?

    Ciekawi mnie również dlaczego jeśli mięso tanieje ja nie moge kupić tańszej
    szynki lub miesa w sklepie?

    No i wreszcie zatanawiam sie kiedy ludzie w mieście (jestem mieszczuchem od
    pokoleń) zrozumieją że w rolnictwie obrót kapitałem jest ograniczony do
    trzech razy w roku i nijak sie to ma do możliwości przemysłu który może to
    robić 12 razy a nawet 50. Przyroda przemysłowi nie stwarza ograniczeń.

    Zastanawiam się również co by się działo gdyby nagle wieś przyszła szukać
    pracy na naszym rynku. Pewnie wyparli by nas bez bulu bo mogą pracować za
    500 zł i przeżyją a my nie bo nie starczy nam kasy na czynsze za mieszkania
    i inne sprawy bytowe.

    Stan_Z