    From: "pmlb" <p...@d...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <4b7cee0c$1@news.home.net.pl> <hlithq$dc3$1@news.task.gda.pl>
    <4b7cfa7d$1@news.home.net.pl> <hliuhj$fmd$1@news.task.gda.pl>
    <4b7d0831$1@news.home.net.pl> <hlj1vd$3dq$1@news.task.gda.pl>
    <Fs9fn.23795$_W6.19019@newsfe30.ams2>
    <hlj9qs$cl5$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <PHbfn.18615$D73.6541@newsfe22.ams2>
    <hljhue$ehp$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <C6ffn.87098$zD4.62902@newsfe19.ams2>
    <hlk21m$t3o$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Blokada kół na terenie prywatnym legalna? Ja chyba śnię
    Date: Fri, 19 Feb 2010 01:01:39 -0000

    "krys" <k...@p...onet.pl> wrote in message
    news:hlk21m$t3o$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > I mam prawo ustalić sobie, że "parking tylko dla klientów" Dla pracowników
    > biur stawka wynosi x zł/h.

    A jak stwierdzisz kto jest pracownikiem biura? Bedziesz sledzic czy kazesz
    przyniesc jakies zaswiadczenie?
    Poza tym radze przeczytac czym jest Stacja Benzynowa.

    > Kierowcy sąsiednich biurowców nie są moimi klientami.

    jw.

    > Prowadząc stację benzynową nie masz obowiązku świadczenia usługi
    > bezpłatnego
    > parkingu dla popapranych kierowców sąsiednich biurówców. Za to masz prawo
    > świadczyć odpłatnie taką usługę, oraz ustalić sobie cenę zaporową.

    Ale nie masz prawa zakladac blokad! Twoj regulamin jest tylko twoim
    regulaminem a nie kodeksem cywilnym czy karnym.
    Jesli ten pracownik biura zlamie twoj regulamin, to nawet wykroczenia nie
    robi!
    Jedynie mozesz go scicgac po sadach cywilnych. A to, ze zlamal twoj
    regulamin nie oznacza, ze ty masz prawo lamac PRAWO w stsunku do niego
    poprzez zatrzymanie jego wlasnosci.
    Pamietaj, ze to wylacznie twoj wlasny regulamin. Ktory nawet moze byc nie
    zgodny z prawem obowiazujacym...

    > I co z tego. Przejedzie taki Brytyjczyk, zaparkuje na BP, a potem wróci do
    > siebie o więcej nogi tam nie postawi;-)

    Nie... Nie przyjedzie wiecej do Polski i kolegow ostrzerze, by nie jechali.
    Sadzisz, ze oni sa takimi jolopami jak co niektorzy w Polsce?
    Byles kiedys na BP w UK? Widzisz roznice?