  • Data: 2010-02-18 13:13:09
    Temat: Re: Blokada kół na terenie prywatnym legalna? Ja chyba śnię
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:4b7d3a02$1@news.home.net.pl...

    > W czym? Wyciąłeś za dużo.

    artykul i ja twierdze, ze stacja i mcdonald to dwaj oddzielni uslugodawcy,
    ty twierdzisz ze nie, wiec udowodnij swoje twierdzenie

    > Walczysz z "chamstwem" promując bandyckie chamstwo?

    "fight fire with fire"
    pozatym nie uwazam, zeby zakladnanie blokad takim cwaniakom, bylo bandyckie
    czy chamskie, twierdze ze jest to jedyna skuteczna i korzystna dla stacji
    metoda

    > I nie doczytałeś artkułu - redaktorka była w pawilonie tej stacji paliw
    > i "załatwiała sprawy". A blokada została założona.

    myslalem ze juz uzgodnilismy ze przypadek redaktorki byl przegieciem

    > Teraz jak odróżnisz stojący na parkingu samochód należący do kogoś
    > "załatwiającego sprawy" na stacji, od samochodu należącego do kogoś
    > "załatwiającego sprawy" gdzie indziej?

    nie ma takiej potrzeby, wystarczy tylko zegarek, jesli stoi powyzej
    wyznaczonego czasu, blokada, choc osobiscie uwazam ze czas powinien byc
    wydluzony do 60 minut

    > Normalnie są.

    bo ty tak twierdzisz?

    > Artykuł przeczytałem

    chyba jednak nie

    > twój tekst był tak
    > sformułowany, że sugerował parkowanie przy dystrybutorach.

    "Zdarzało się nawet, że ktoś zostawił swój samochód na kilka godzin pod
    dystrybutorem! "

    juz pisalem, czytaj uwaznie

    > Twierdzisz, że w Katowicach są tajne strefy płatnego parkowania? ;)

    dlaczego tajne?

    > Nie jest sprzeczne. Stacje są normalnym miejscem na odpoczynek podczas
    > dłuższych podróży.

    ale nie parkingiem dla pracownikow okolicznych biurowcow