  • Data: 2010-02-18 13:18:24
    Temat: Re: Blokada kół na terenie prywatnym legalna? Ja chyba śnię
    Od: zly <b...@N...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 18 Feb 2010 12:57:32 +0100, szerszen napisał(a):

    > bo co im tego zabrania?

    prawo

    > ale co ty bredzisz, twierdzisz ze nie maja prawa zakladac blokad, policja w
    > tym artykule zostala wezwana, jaka byla odpowiedz,

    Bo w 90% ci którzy przyjeżdzają to tępaki którym się nie chce nic robić, a
    o przepisach i prawie nie mają pojęcia

    > sytucja hipotetyczna, ze wezwiesz ich bo ktos stal dluzej niz godzine i nie
    > chce zaplacic za parkowanie, to odpowiedz bedzie inna, pomijam juz fakt, jak
    > wyobrazasz sobie zatrzymanie kogos na stacji do czasu przyjazdu policji,

    Ale po co zatrzymywać? A jak twoim zdaniem i na jakiej podstawie łapią tych
    co nie zapłacili za paliwo? Widzisz jakąś różnicę? Bo ja nie. Mają dane i
    nagrania z kamer. Tyle wystarczy. Oczywiście zakłądając, że jest
    informacja, że postój jest płatny.

    --
    marcin